Casshern
poster

VANAF 30-08-2005 TE KOOP/HUUR
Een film van Kiriya Kazuaki

CASSHERN speelt zich af in de 21e eeuw. De Grote Oorlog, die 50 jaar duurde, is beslecht in het voordeel van de Oostelijke Federatie, ten koste van Europa. Maar de overwinning heeft een bittere bijsmaak, want de langdurige chemische, biologische en nucleaire oorlog heeft het land uitgeput en de bevolking blootgesteld aan ziektes en mutaties.

De briljante professor Azuma komt met een oplossing: door middel van een biologisch proces wil hij een nieuwe, schone mens kweken. Zijn voorstellen worden door de verantwoordelijke bureaucraten van de hand gewezen. Wanneer zijn kleinzoon Tetsuya zwaar gewond raakt na gevechten met rebellen, ziet Azumi zijn kans schoon om met zijn biologische programma hem opnieuw tot leven te wekken.

CASSHERN is gebaseerd op de animatieserie SHINZO NINGEN CASSHERN uit 1973. De Japanse fotograaf en filmmaker Kazuaki Kiriya werkte het gegeven van de oorspronkelijke serie om tot een unieke mix van live-action en animatie, waarin hij bovendien een toekomstvisie schetst met een vormgeving die nog het meest doet denken aan Fritz Langs METROPOLIS.

   
Regie:Kiriya Kazuaki
Cast:Yusuke Iseya, Kumiko Aso, Akira Terao
Crew:Writing credits:
Kazuaki Kiriya
Dai Sato
Trailer: Windows Media (medium kwaliteit)
Windows Media (hoge kwaliteit)
Jaar:2004
Herkomst:Japan
Taal:Japans
Ondertiteling:Nederlands
IMDBIMDB details
Reacties
WestsideRipper

schreef op 02-08-2006:

Hij ziet er visual wel mooi uit op zich ook al is het nep, het geeft wel een sfeertje. Maar het verhaal vind ik iets te vaagjes en het acteerwerk (zoals de leider van die nepmensen) vind ik soms echt suf. Ook vind dat de film niet echt onderhoudend genoeg is, hij wordt snel saai.


Morisu

schreef op 30-07-2006:

Ik vind Casshern geniaal.
Juist de special effects die toch wel goedkoop eruit zien (maar zeker vet zijn), hadden juist een speciale sfeer in de film gebracht.

Het verhaal is idd soms even moeilijk te volgen, daarom vraagt er ook om, om hem meer dan 1 keer te zien.

Deze film is een topper.


Atrofy

schreef op 13-07-2006:

ik heb deze film gister gezien!

Mooie film...
was soms wel de draad kwijt, maar ondanks dat een mooie film!


Hyun

schreef op 28-05-2006:

ik maak morgen een foto, en dan zet ik hem hier op AM.


ayashinoceres

schreef op 28-05-2006:

Hyun wrote:
Tja.. naar mijn mening vond ik deze film niet zo...(geen commentaar) maar jij houdt van al die crap, dus dan zal ik hem aanschaffen hij is nou voor 10,- bij FRS



wtf 10 euro bij de free record shop? nou dan mag jij em voor me aanwijzen..
kvind op hun site alleen die limited edition van 20 euries


Hyun

schreef op 28-05-2006:

p.s.

Ik ben niet online, ik was aan het leren, en toevallig was ik ff aan het rondneusen op AM en zag ik jou bericht.


S e p h i r o t h

schreef op 28-05-2006:

(Hyun had ik jou niet al op mijn MSN?)


Hyun

schreef op 28-05-2006:

Tja.. naar mijn mening vond ik deze film niet zo...(geen commentaar) maar jij houdt van al die crap, dus dan zal ik hem aanschaffen hij is nou voor 10,- bij FRS


S e p h i r o t h

schreef op 28-05-2006:

maarre ik lees tussen al die OFF-uitspraken ook nog reacties die van mening zijn dat Casshern wel en niet tof is. Wat is het nou? Is ie HOT or NOT? Zal ik em kopen , ja of nee? IK ben idd een fan van special effects en Sci.-Fi. EN goede verhaallijnen vind ik ook wel leuk.. :-p Dus persoonlijk denk ik wel dat het iets is....


Wedge

schreef op 23-05-2006:

90% CG? nah zo erg is het ook weer niet hoor


Nephilim

schreef op 19-05-2006:

niet jij


Hyun

schreef op 19-05-2006:

ok, I'm Sorry


Nephilim

schreef op 19-05-2006:

Spoiler tags gebruiken graag


Hyun

schreef op 19-05-2006:

[*SPOILER*]

Indeed! alleen ik vond die maffe effects zo slap..
[*/SPOILER*]


Saruwatari

schreef op 19-05-2006:

Hai Casshern is super mooie film
Ik heb er naar gekeken..., en dat op het einde,
was het mooist gedeelte. Toen ze samen Explodeerden.
Wel jammer maarja.. het was teminste een mooie Film

[FILE]


kagemusha

schreef op 19-05-2006:

Dank u !


Hyun

schreef op 18-05-2006:

Jawel, elke Asiamania uitgave heeft een franse ondertiteling(wel bij elke asiamania dvd die ik heb.)


kagemusha

schreef op 18-05-2006:

Niet ondertiteling Frans ?


Hyun

schreef op 26-03-2006:

achja.. het is een rare wereld


Azumi

schreef op 26-03-2006:

Waarom zou je zowiezo iets veranderen dat al jaren bestaat? Tegenwoordig is alles discriminerend. Net zoals je tegenwoordig overal k*nker van krijgt.. van geurkaarsjes etc.


WestsideRipper

schreef op 26-03-2006:

Jah, Jode koeken moeten jode koeken blijven!!


Hyun

schreef op 26-03-2006:

Ja ik was laatst aan et werk bij Super De Boer, en toen zeiden ze dat.. opzich maakt het mij niet uit, maar het is idd zielig dat er wat mensen liepen te klagen.. straks gaat de naam 'joden koeken' ook nog weg.. jezus man een gelul..


henk

schreef op 25-03-2006:

DonMatta wrote:
Ze willen die Negers ook nergens hebben he. Altijd moeten die Negers weg. En nu weer....haha
sh*t, en dat bedrijf zit nog wel in Tilburg. Ik zal er eens even langs gaan


Oh,zit Buys in Tilburg,jaja.Misschien hebben ze wel ene Don Matta in dienst,zou zo maar kunnen.


DonMatta

schreef op 25-03-2006:

Ze willen die Negers ook nergens hebben he. Altijd moeten die Negers weg. En nu weer....haha
sh*t, en dat bedrijf zit nog wel in Tilburg. Ik zal er eens even langs gaan


lunatic

schreef op 25-03-2006:

ff ontopic..ik heb Casshern nog niet gezien..en wat betreft die sleeve..die kun je gewoon weggooien ofzo, want binnenin zit gewoon een normale dvd hoes..k hou ze gewoon allemaal net zoals bij de IF films en Ong-bak..wat betreft de negerzoen ..k vind het nogal een beetje overdreven..zelfs de donkere mensen op mijn school vinden het nogal overdreven ..je hebt dan ook nog veel andere producten met zulke 'discriminerende' namen en moet dat dan ook worden verandert?


henk

schreef op 25-03-2006:

Battle Dude wrote:
@ M'n Casshern gebeuren: Het mag dan misschien wel lomp zijn, maar dat was niet m'n vraag. =P Ik wilde gewoon weten of er verschil was aan de Casshern van Bol.com en die van de FreeRecordShop. De prijs is namelijk hetzelfde, en een andere versie is niet te koop in Nederland. Ik betaal dus liever dezelfde prijs voor de versie met de sleeve, ipv dezelfde prijs zonder de sleeve. Of 't lomp is of niet. =P


@ Negerzoenen gebeuren: Jullie zeggen dingen die niet kloppen. Het is niet verboden, het was gewoon een verzoek van een of andere organisatie aan de maker van Negerzoenen, of ze de naam konden veranderen. Het werd dus niet verboden. ^_~


Daarom zijn de fabrikanten een stelletje minkukels,bangeschijters en debielen.Ik weet zeker,als ze niet aan dit verzoek hadden voldaan,ze zich nog voor het gerecht hadden moeten verantwoorden.EN VERLOREN natuurlijk.En als het niet verboden is waarom zwichten ze dan voor zo'n debiel verzoek.Precies,dreigementen,daar draait het om.Klootzakken.
Zo ontopic dan maar weer,JAAAAA casshern rules


Battle Dude

schreef op 24-03-2006:

@ M'n Casshern gebeuren: Het mag dan misschien wel lomp zijn, maar dat was niet m'n vraag. =P Ik wilde gewoon weten of er verschil was aan de Casshern van Bol.com en die van de FreeRecordShop. De prijs is namelijk hetzelfde, en een andere versie is niet te koop in Nederland. Ik betaal dus liever dezelfde prijs voor de versie met de sleeve, ipv dezelfde prijs zonder de sleeve. Of 't lomp is of niet. =P


@ Negerzoenen gebeuren: Jullie zeggen dingen die niet kloppen. Het is niet verboden, het was gewoon een verzoek van een of andere organisatie aan de maker van Negerzoenen, of ze de naam konden veranderen. Het werd dus niet verboden. ^_~


Sepultura

schreef op 24-03-2006:

Kdenk Niet Dat Je Dat Mag Zeggen Hier


DonMatta

schreef op 24-03-2006:

f**k, die naam intresseert me niet. Zolang ik ze maar kan blijven eten. Ze zijn namenlijk KK lekker.


Sepultura

schreef op 24-03-2006:

Egt Dom Dat De Naam Veranderd Is,,, Die Mensen Die Klachten Gingen Sturen Zijn Egt Zielig:@


Nephilim

schreef op 24-03-2006:

Inderdaad. Idioterie ten top. Doorgeslagen politiek correctheid moet eens afgelopen zijn. Tis @#&!domme hier Amerika niet.

en verder on topic. Kartonnen slipcases zijn mooi. Staan extra mooi in de kast

btw Henk:
http://www.buyszoenen.nl/

ze hebben een contact formulier heb net even gal gespuwd.


henk

schreef op 24-03-2006:

Zijn jullie nou eindelijk es uitgezeverd over dat kartonnen hoesje,steek hem in de fik of zo,wat een gelul.Jezus.loop me kapot te ergeren om het feit dat de negerzoen niet meer mag,omdat het discriminerend overkomt.MOET nu zoenen heten,@#&!domme,ik ben opgegroeid met de negerzoen.wat een schijtbakken daar bij Buys,jezus christus.En waar ze niet over lullen zijn JODENkoeken,BLANKE vla,ZWARTE piet,BRUINE bonen.godgloeiende,Nederland op z'n smalst.Nederland begint steeds meer op het geinpaleis van Europa te lijken.Wat een mongolen.
@#&!DOMME,de Negerzoen bestaat al tachtig jaar.Sorry hoor ,maar hier kan ik heel boos over worden.DE NEGERZOEN RULES.
BTW,Casshern is te gek ook zonder het kartonnen hoesje
En mocht het inderdaad ZOENEN worden ,koop ik ze niet meer.f**k BUYS.Zwakkelingen.


hyun

schreef op 23-03-2006:

Ja precies.. *jak*


WestsideRipper

schreef op 23-03-2006:

Battle Dude wrote:
Ik heb de film gezien, was gelijk van plan om hem te bestellen. Op bol.com blijkt dus de film ook te zijn, maar daar staat niet bij dat het een 'limited edition sleeve' heeft. Heeft die het dan wel, doordat de prijs hetzelfde is, of hoe zit het? Ik zou verwachten van wel, want echt een 'limited edition' vind ik dat dan sowieso niet, en aangezien er maar één versie wordt uitgegeven door AsiaMania...(?)


Die limited hoes is gewoon lomp, niet op letten, das gewoon zo'n kartonnen lelijk ding.


Equistyle

schreef op 23-03-2006:

deze film is echt te vet.
ik heb hem al 2 tot 3 keer gezien en blijft nog steeds
leuk. vooral hoe het is opgenomen, de camerahoeken, het verhaal, en het geluid. Veels te vet.


Battle Dude

schreef op 22-03-2006:

Ik heb de film gezien, was gelijk van plan om hem te bestellen. Op bol.com blijkt dus de film ook te zijn, maar daar staat niet bij dat het een 'limited edition sleeve' heeft. Heeft die het dan wel, doordat de prijs hetzelfde is, of hoe zit het? Ik zou verwachten van wel, want echt een 'limited edition' vind ik dat dan sowieso niet, en aangezien er maar één versie wordt uitgegeven door AsiaMania...(?)


hyun

schreef op 14-03-2006:

Hmm niet dat ik weet


ollie

schreef op 13-03-2006:

Ik vond dit een fantastische film

Akubon (die gast met de witte haren met die rode vlag)die vind ik het coolste

een prachtfilm gewoon

ik vroeg me af of er nog zon gelijkaardige films zijn?


Casshern

schreef op 06-02-2006:

Errug goeie film,
lekker duistere creepy adaptie van een vrij standaard animé ooit.
En ik ben helaas gegaan voor de UK uitgave, want de vertaling van de NL uitgave klopt niet helemaal 100%


WestsideRipper

schreef op 22-01-2006:

O ja, die moet ik ook nog steeds zien joh! Die lijkt me mooi


henk

schreef op 22-01-2006:

Misschien ''Brotherhood of war''.ik heb hem zelf nog niet gezien maar staat op m'n lijstje.


Omid

schreef op 22-01-2006:

Ik moet zeggen dat het knap lastig is om all die Engelse filosofische zinnen op te zoeken in Engelse woordenboeken.

Ik had hem als import dvd besteld en er was geen Nederlandse ondertiteling bij.

Zijn er heel misschien meer films zoals Casshern, afgezien van Azumi dan?

Het is mijn top favoriete film van alle Aziatische films die ik heb (Ik heb alle films van Asiamania al).

Bedankt alvast voor de informatie.


henk

schreef op 22-01-2006:

Haha,deze moet je ook kijken als er niemand in de buurt is,dan kan je je er compleet op focussen,anders wordt het niks.want anders weet je na vijf keer nog niet waar ie over gaat.


WestsideRipper

schreef op 22-01-2006:

Ik ga m ook maar eens nog een keer kijken, want toen ik hem keek, was het heel laat en was ik super ongeconcentreerd en ik viel bijna in slaap dus het verhaal was me niet zo duidelijk uiteindelijk


henk

schreef op 22-01-2006:

Ik heb de eerste vijftig minuten gezien,had hem gehuurd.Tot er visite binnenkwam,en niet meer aan toegekomen om hem uit te zien,maar ik ga deze zeker aanschaffen


WestsideRipper

schreef op 22-01-2006:



Hij is in inderdaad mooi. Heb je hem echt 3 keer gezien


Omid

schreef op 22-01-2006:

Ik heb deze film gekocht en het was een echte topper van een film.

In de film was het best wel eventjes zoeken naar de betekenis van de vele filosofische uitspraken die voorkwamen in de film.

Ik moest de film wel 2 á 3 keer wel zien voordat ik hem begreep.

Ik denk dat dit film zeker wel een 9 verdiend aangezien de speciale effected erg mooi waren, het ziet er uit als een mengeling van Natural City en Azumi.

Het film is echter een aanrader voor Aziatische filmliefhebbers.


maniac e

schreef op 17-01-2006:

ach de film is vrij goed prik een beetje door de dialogen heen en je hebt een prima film met een fraaie soundtrack


Zell

schreef op 16-01-2006:

na een mooie trailer, en verder weinig goeds erover te hebben gehoord viel hij mij erg mee. soms beetje moeilijk maar hij was erg vet.


spunk

schreef op 15-01-2006:

ik heb m gister om half 1 aangezet, maar ik kwam er al niet meer in, en snapte de verhaallijn niet, ik vond m nogal bout dus, maar ik zal m wel een keer helemaal kijken dan


monogatari

schreef op 14-01-2006:

Ik heb de film al eerder gezien(en in mijn bezit, maar ik vind het cool dat asiamania het ook uitgezonden heeft. Ik vind juist dat die "filosofische uitspraken" de film zo mooi maken. De hele film gaat over ethiek en is indrukewekkend en diep. Daarbij prachtige animaties en coole actie natuurlijk..en heerlijk sarcasme.
(het feit dat een persoontje er erg veel lol in schijnt te hebben wanneer iemand bij een diner onthoofd wordt, bijvoorbeeld...)

En mooie muziek uitgekozen.

En die laarzen zoek ik al een tijdje(van luna) ik ben verliefd op die laarzen..


Zell

schreef op 01-11-2005:

die is niet super, maar dat gat erin met Kakihara's hoofd erdoor is wel grappig.


lunatic

schreef op 01-11-2005:

Jah shaolin soccer heeft een 3d kaartje op het hoesje..heb ik ook ...die van Ichi heb ik nog nie gezien.


Zell

schreef op 31-10-2005:

sommige hoezen zijn vet mooi, die van Shaolin soccer heeft hetzelfde plaatje als de dvdcover maar dan in zo'n beqwegend iets... en die van Ichi is gewoon een bebloede doos met een touwtje erom


WestsideRipper

schreef op 31-10-2005:

Casshern (bah) en die van Old Boy 3 Disc Edition is anders, die vind ik vet mooi


lunatic

schreef op 31-10-2005:

Bijv. bij infernal affairs, dat papieren hoesje ziet er gewoon hetzelfde uit als die in het plastic hoesje zit, maar ik vind het wel cool, k hou gewoon alles.Bij Infernal affairs 1,2 en 3 heb je zulke hoesjes, en bij Ong-Bak , vast nog wel meer


WestsideRipper

schreef op 31-10-2005:

Ik vind ze dan niet helemaal gelijk enzo, ik haal ze eraf en laat de hoes ergers anders


Zell

schreef op 31-10-2005:

zo'n hoes gooi ik nooit weg, das helemaal zonde. kun je ze net zo goed ergens weg stoppen, ik heb om alle dvd's met hoes die ik heb (Ichi the killer, HArdcore Japan, Shaolin Soccer, Kill Bill 2) allemaal nog omheen zitten. vind ik mooier =)


maniac e

schreef op 31-10-2005:

nou heb de film nu ook aangeschaft een beetje laat maar toch, erg goeie special effects jammer van veelste teveel filosofische uitspraken tijdens de film maar verder erg goed ! 7.5/10


lunatic

schreef op 17-09-2005:

het gaat inderdaag om de inhoud,niet om het hoesje ofzo.Als ik een leuke film zie maar het hoesje is niet super mooi dan koop ik hem alsnog.


henk

schreef op 17-09-2005:

Heh,dat gekneukel over een kartonnen hoesje .weet je wat ik er mee doe,ik plak ze op de muur als decoratie.het gaat mij om de film en wat er omheen zit interesseerd mij niet zo,dat is mijn mening


WestsideRipper

schreef op 16-09-2005:

Maar die hoes is spuuglelijk. Straks verkreukelt dat karton een beetje en is het gelijk het lelijkst van het lelijkst. Ik vind het normale doosje mooier. Net zoals dat Infernal Affairs hoesje. Dat heb ik gewoon weggegooid omdat het niet perfect in mn rijtje films paste door dat lelijke geval wat eromheen zat :S


Zell

schreef op 16-09-2005:

WestsideRipper wrote:
Ik vind dat zo lachwekkend. Op die sticker van de FRS Casshern staat idd Limited Hoes. Wtf, net of ik dat kartonnen ding eromheen wil. Dat is alleen maar lelijker. En dan gaan ze duur doen en zeggen dat het een limited hoes is haha ik lig in een deuk. Ik dacht, yes, ik heb de limited edition. Oh nee, het is de limited kartonnen hoes hahahaha



idd, maar zo'n hoes vind ik wel vet, geeft meerwaarde aan je collectie. en er zijn natuurlijk maar weinig limited hoesen. dus later kun je ze niet meer met hoes krijgen.


paddy

schreef op 14-09-2005:

WestsideRipper wrote:
Ik vind dat zo lachwekkend. Op die sticker van de FRS Casshern staat idd Limited Hoes. Wtf, net of ik dat kartonnen ding eromheen wil. Dat is alleen maar lelijker. En dan gaan ze duur doen en zeggen dat het een limited hoes is haha ik lig in een deuk. Ik dacht, yes, ik heb de limited edition. Oh nee, het is de limited kartonnen hoes hahahaha


ach ... binnenkort kan je die kopen samen met 2 andere films voor 25 euro


WestsideRipper

schreef op 14-09-2005:

Ik vind dat zo lachwekkend. Op die sticker van de FRS Casshern staat idd Limited Hoes. Wtf, net of ik dat kartonnen ding eromheen wil. Dat is alleen maar lelijker. En dan gaan ze duur doen en zeggen dat het een limited hoes is haha ik lig in een deuk. Ik dacht, yes, ik heb de limited edition. Oh nee, het is de limited kartonnen hoes hahahaha


maniac e

schreef op 13-09-2005:

lol zebaman toen der tijd ook lol en dan nog maar 3.1 geluid krijgen


Zell

schreef op 13-09-2005:

volgens de lokale FRS in hoogeveen is het Casshern(limited edition hoes) dus, de hoes is limited edition niet de dvd


WestsideRipper

schreef op 10-09-2005:

Oh ok, die moet ik dan ook nog ff checken


bboying

schreef op 10-09-2005:

zitten een paar deleted scenes bij waarbij de regisseur uitlegt waarom ze er niet bij konden


WestsideRipper

schreef op 10-09-2005:

Het is een 5.1 release en de extra's moet ik nog ff bekijken, was ik vergeten te checken hehe.

Ik heb er geen spijt van dat ik er 20 euro voor heb neergeteld, maar je moet zelf beslissen of je dat ook vind.


maniac e

schreef op 10-09-2005:

laat ff weten of het 5.1 release is en de extras aub dank u


henk

schreef op 10-09-2005:

maniac e wrote:
maar echt de moeite voor 20euro?

niet dat ze straks gelijk weer komen met een price drop want laatste nogal vaak dat ik een film koop en dat ie daarna gewoon opeens 5euro goedkoper is


Ik ga hem volgende week halen


maniac e

schreef op 09-09-2005:

maar echt de moeite voor 20euro?

niet dat ze straks gelijk weer komen met een price drop want laatste nogal vaak dat ik een film koop en dat ie daarna gewoon opeens 5euro goedkoper is


WestsideRipper

schreef op 09-09-2005:

Ik heb hem gisteren gekeken en vond het een hele mooie film (qua beeld) en het verhaal was ook wel ok. De actie scenes waren echt heel prachtig in beeld gebracht. Maar ik ging de film een beetje laat kijken en ik was nogal moe dus van het einde heb ik een beetje weinig meegemaakt, aangezien de film nogal lang duurde

Maar ik vind het een goeie film.


bboying

schreef op 09-09-2005:

er zit helemaal niks extra's bij, alleen een hoesje om het dvd-hoesje, maar die film is echt elke cent waard!!


maniac e

schreef op 09-09-2005:

volgende maand eens aanschaffen maar wat zit er extra bij? 20euro is geen kattepis voor een nieuwe release... en is het 5.1 Dolby?


WestsideRipper

schreef op 08-09-2005:

Ik heb de film vorige week gekocht, ik ga hem vandaag denk maar eens checken


bboying

schreef op 08-09-2005:

Ik heb die film net gedownload en gekeken , ik heb van iedere minuut genoten.
Het is echt zo'n f**king mooie film met alles erop en eraan , ik ga hem morgen halen bij de frs ook al is hij 20 euro.

Alleen dat stukje anime konden ze beter weglaten


mirugai

schreef op 31-08-2005:

FF wat geknipt van midnighteye.com:

<knip>
Working with a reported budget of only 600 million yen (less than six million US$), Kiriya and his collaborators have transcended their financial limitations to produce a visually sumptuous fantasy that more than holds its own against comparable European and American productions.
...
Nevertheless, Casshern represents a massive technical achievement, one even more remarkable when you consider that the gargantuan workload was largely done by a sweatshop of young CG artists, who toiled almost around the clock on PCs assembled from spare parts procured from electronics mecca Akihabara.
</knip>


Zell

schreef op 31-08-2005:

6 miljoen dollar tegen over de 100 nogwat miljoen dollar van Sky captain and the world of tommorow, die heel wat miljoentjes meer uitgaf aan de cgi achtergronden.

dat is natuurlijk wel goed.


mirugai

schreef op 31-08-2005:

Ik vind Casshern best wel ok!
Ik zag vandaag de uitgave van Asiamania en die valt wel vies tegen zeg. Een suf kartonnen hoesje, waar dan nog op staat 'limited collectors edition' oid en de extra's zijn hetzelfde als de r2 uk editie (waar 't ook al niet veel is), met het verschil dat die 2 dvd's is en bij de Asiamania versie alles op een schijfje is gezet. (En natuurlijk weer zo'n joekel van een Asiamania logo op de hoes)
Het schijnt dat de film voor 6 miljoen (dollars?) in elkaar is gezet en dat het cgi-werk voornamelijk door studenten is gedaan, die met reserveonderdelen pc's in elkaar hadden geschroeft om extra rendercapaciteit te krijgen. Ik had gehoopt dat de ins- en outs daarvan in de extra's terug te vinden.


bboying

schreef op 30-08-2005:

bij frs 20 euro


Ricochan38

schreef op 17-08-2005:

Hij draait ook al in den haag in het flimhuis zag ik toevallig...


Ricochan38

schreef op 16-08-2005:

als je nou even wat online reviews bekijkt van de film, kan je al een beetje een idee krijgen of het je wat lijkt...


luna

schreef op 15-08-2005:

heb gehoord dat deze film wel mooie special effects heeft maar het verhaal niet zo goed is.
hmm toch maar misschien ff huren


Zell

schreef op 13-08-2005:

laten we met zijn alle de Anime gaan kijken die schijnt een stuk beter te zijn.

Filmvalley was ook nei zo positef over deze film, maar ik ga hem zeker kijken, lijkt mij een erg mooie film, en ik mis bij meerdere films wel een verhaallijn.


henk

schreef op 10-08-2005:

Ik begin nu wel te twijfelen of ik hem ga zien in Amsterdam.


Ricochan38

schreef op 10-08-2005:

ik vond hem visueel prachtig, maar het verhaal en de aktie sprak me niet aan, dus ik heb deze geruild na 1 keer kijken..


maniac e

schreef op 09-08-2005:

ach het zijn indicaties van wat iemand anders vind een ander kan het altijd oneens ermee zijn.
ik wil de film al een tijdje hebben of ie goed of slecht is maakt me dan verder niet uit SF en actie doet het meestal wel goed tenzij het Starship Troopers 2 is


henk

schreef op 09-08-2005:

Heb niet zulke goeie recensies gelezen over Casshern,verhaallijn zou flinterdun zijn,wel actie genoeg met mooie special effects,maar het moet een vrij rommelige film wezen,die ook nog eens veel te lang duurt.Maar ik ga niet meer op slechte recencies in,ze kraken wel vaker goeie films af,vaak door gasten die de ballen verstand hebben van Asian movies,so f**k them all


maniac e

schreef op 09-08-2005:

Casshern is goed te doen, jammer van sommige stukken dat het ze te diep willen gaan kwa ideeën waardoor dingen er slordig uit zien, hopelijk geeft asiamania het wel een waardevolle release.


Lloyd

schreef op 09-08-2005:

deze film lijkt mij heeel cool en ik koop gewoon een 1 disc version:p al die interviews boeien me niet egt eigenlijk


maniac e

schreef op 06-08-2005:

3 disc zal het niet worden vrees ik hoogstens een dubbel als ik kijk naar de prijs....


paddy

schreef op 06-08-2005:

Ik hoop wel dat er extra's op zitten, want anders ga ik wel importeren uit het buitenland, ... In Japan hebben ze de 3 disc editie ... hoop dat het hier in Nederland ook een 3 disc editie wordt ...


maniac e

schreef op 05-08-2005:

al enig idee hoe de release gaat worden want hij kost wel gelijk 20euro..... dus al iets bekend over de specials erop?


KaoriNite

schreef op 10-06-2005:

I haven't seen it, but have been dying to! That and 2046...Would love to rent these before my birthday so then I can make a big list of movies I want


Kakihara

schreef op 10-06-2005:

Hopende dat hier ook weer zo'n mooie box van komt net als die van Oldboy.


disv

schreef op 10-06-2005:

Casshern is een film waarop ik ongeduldig zit te wachten om hem in mijn bezit te hebben


WouTar

schreef op 18-05-2005:

Hele goeie film maar het is in 2 manieren hetzelfde als het spel Doom 3:

Het lijkt op sommige momenten meer een demo om de graphics (Deze film is zo een 90% CG) te showen

en

Je vind het of te gek of niets.

ik vond em te gek



Schrijf zelf een reactie

   
  [Ga terug]